27 desember 2006

Arne Braut i St. Paul

Unge Braut sitter fint i det på Luther Seminary i St. Paul, Minnesota. Fri kantine tilgang eller så fint som Arne proklamerer det: "Alle som kommer på besøk skal få mat av meg" Der meg betyr kantinedama, som han forøvrig har det ganske morsomt med. Når jeg var der bemerket han hårsveisen hennes, fornærmet henne og brukte nærmere en halvtime på å forklare seg i ettertid. Fikk møte noen av vennene til Arne og det virker som gutten har gjort et godt inntrykk på folk, fordi de har en god tone seg i mellom

Jeg er vel en av de få heldige som har fått komme på besøk og sett lekeplassen hans. Programmet vårt for besøket var preget av avslappning og bryllupsforberedelser. I tillegg ble det en liten tur til St. Paul og Arnes vertsfamilie som var så vennlige og invitere meg og Arne på middag.
Arne
Arnes Vertsfamilie

Ingen kommentarer: