15 september 2006

ResRace

En årlig begivenhet for de som bor på campus er ResRace.
I lag på 4-6 skal det konkurreres en hel dag i downtown
Vancouver. Alle lag får utdelt et sett med oppgaver som
skal utføres og dokumenteres med et medfølgende
engangskamera. Det er flere oppgaver enn tilgjengelige
bilder, så det gjelder å være taktisk.

Mitt lag, 'cool runnings', bestående av Erik, Luke, Ashley og
meg var alle fra mitt hus. Vi hadde ingen store forventninger
til oss selv, bortsett fra å ha det gøy. Noen av oppgavene
vi gjennomførte var:

- Sitte i baksete i en politibil
- bilde foran diverse kjente bygninger
- ta SeaBus fra en side av byen til en annen
- danse macarena foran kunstmuseet

og for min del gå i kjole hele dagen. Selv om laget tjente poeng
på det, vet jeg ikke om det var verdt alle blikkene og
kommentarene jeg fikk. De var stort sett fra menn.
Likevel, det var en fin måte å bli kjent i sentrum, en veldig
effektiv måte å få meg seg mange serverdigheter på kort tid.
Prisen er en veldig sliten kropp og en mindre aktiv dag etterpå.
Det passet utrolig bra at det var felles grilling på søndagen,
herlig å slippe å lage middag selv.

















Bryson nyter grillværet

Ingen kommentarer: